My lovely followers

donderdag 10 maart 2011

cake anyone?



Via een hobbytijdschrift vond ik een website waar je caketemplates kon krijgen. Ik zag steeds van die leuke taarten en wilde er wel zelf ééntje maken, dus heb ik ze besteld.
Heb er een goede week over gedaan (zelfs tijdens de wachturen voor het oudercontact, je moet je dan toch met iets bezig houden) en dit is het resultaat geworden.
In elke spie zit een geschenkje.
Vanavond weet ik of het cadeautje geapprecieerd zal worden.
Hopelijk vinden jullie m ook leuk.

Materialen:
Papier ~ voordeelcardstock Pipoos
Bloemen ~ alle merken en kleuren blauw
Extra ~ vlinderponsen - cuttlebug - parels en perlen pen

4 opmerkingen:

  1. Je mag fier zijn op je kunstwerk! Héél mooi en natuuurlijk veel werk maar het loont de moeite!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke taart. Ik maak ze zelf ook met behulp van de cricut. Vind het ook superleuk om te doen.

    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow this is just so beautiful hugs cheryl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel knap gemaakt ! niet geapprecieerd worden ??? dan zijn het ezels !!! tuuuuuurlijk vinden zij het mooi !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen