My lovely followers

donderdag 17 maart 2011

SuCCeS


Zaterdag met mijn lieverdje (jah die heb je al veel gehoord deze week he. Mag ook wel na meer dan twee jaar samen zijn lol) naar Bergen-Op-Zoom gereden. Ik gereden. Elke keer weer discussie over wie er rijdt (we rijden geen van beiden graag lange afstanden, komt nog iemand dat bekend voor?). Daar naar de Xenos geweest. Had er al zoveel over gelezen op Nederlandse blogs, dus moest ik daar eens binnenspringen! Daar deze leuke gespjes gekocht!
Het kaartje is voor mijn danslerares. Op 27 maart geeft ze haar eerste show (waar ik ook in optreed jeeeej!) en hiermee wil ik haar succes wensen. Ze leest mijn blog toch niet dus kan ik het al veilig plaatsen.

Veel plezier nog vandaag!
** Evi **


Materiaal:
Papier ~ Kruidvat
Lint ~ Xenos
Gesp ~ Xenos
Extra ~ Cuttlebug embossing mal; letters

6 opmerkingen:

  1. Hihihi... jij gaat mee voor paars vandaag, ben ik volledig mee eens ! mooie, sobere kaart!
    nog een fijne dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart.
    Het zal haar vasr succes brengen.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie eenvoudige kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!! En je turquoise kaart is ook goed gelukt!! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart. Ik rijd ook niet graag met de auto, maar ik heb geluk mijn man doet dat met veel plezier.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Evi,
    Deze vind ik echt prachtig!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen