My lovely followers

vrijdag 18 maart 2011

vlinders iemand?


Voor dit kaartje haalde ik inspiratie uit een Engels scrapmagazine.
Ik ben helemaal voor de 'simpele' kaartjes tegenwoordig. Ik vind ze zo leuk om te maken! Mijn stempels beginnen me al te missen. Ik hoor ze al roepen...
Bijna weekend dus kan ik ze hopelijk weer gaan gebruiken.
Geen sentiment op de kaart, dus kan ik ze voor alle gelegenheden gebruiken.
Hopelijk vinden jullie er ook wat aan.

Nog een fijne dag gewenst!
** Evi **

Materiaal:
Papier ~ Cardstock - Artemio (bright dots)
Pons ~ beiden Martha Stewart
Extra ~ Distress inkt - Cuttlebug die - Tim Holtz distress tool

5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,
    wat een leuk kaartje en ik moet zeggen dat ik ook stilaan fan word van de eenvoudigere kaartjes !
    Die mooie vlinderponsen komen anders toch niet zo tot hun recht vind ik persoonlijk (op een kaartje met stempel bedoel ik dan he!).
    Heel geslaagd dus !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,
    wat een leuk kaartje geworden en die mooie vlinderpons komt zo mooi uit op je kaartje zeer mooi gedaan

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is zeker mooi ! geslaagde kaart !
    groetjes, en nog een creatief weekendje !
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie kaart

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Evi,
    Volledig mijn stijl. Ik hou ook van de wat rustiger kaarten. Mooi Gedaan!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen