My lovely followers

woensdag 13 april 2011

Cocktail


Deze week geen kleurenkaartteam. Het kleurtje (lime green) inspireerde me niet zoveel jammer genoeg.
Toch had ik deze nog liggen. Ik heb hem gemaakt voor Marley haar verjaardag.
Heb een berichtje gekregen dat ze hem ontvangen heeft, dus kan hem nu gerust op mijn blog zetten.
Ik had er ook nog wat stempeltjes bij gedaan. Bij een verjaardag horen nu eenmaal cadeautjes he?
Morgen komt het nieuwe kleurtje op de blog en dan zal ik waarschijnlijk wel als één van de eerste reageren om mee te doen.
Heb net heel mijn (scrap)kamer gekuist en opgeruimd, dus dat geeft veel goede moed!
Nog veel plezier!
** Evi **

Materialen:
Stempel ~ Whiff of Joy - Magnolia (bankje)
Colour medium ~ Copic Markers
Bloemen ~ Prima's en andere
Ponsen ~ Martha Stewart 
Extra ~ parels en borduurgaren

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi een hele mooie kaart

    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze kaart Evi!!

    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt toch wel een mooie kaart kunnen maken ermee
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evi

    Ook al is het niet helemaal lime-groen,toch heb je er iets leuks van gemaakt.
    Vooral die vlindertjes vind ik erg leuk uitzien!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch een groen kleurige kaart.
    Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe kleur er zijn er al zoveel geweest.

    Je kaartje is super. Erg leuk met al die vlinders.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen