My lovely followers

maandag 25 april 2011

Dokter dokter...


Het papier komt jullie waarschijnlijk al bekend voor... Ik blijf het prachtig vinden!
Deze stempel had ik nou nog nooit gebruikt, ik vond het eens tijd worden!
Ingekleurd met nieuwe Copickleurtjes. Heb me deze vakantie eens helemaal laten gaan.
Een rand gezet op het horizontale papier met een hekjespons van MS.
Wat bloemen en bloemblaadjes met een Pipoos pons. Wat pinnen van Whiff of Joy. Afgewerkt met vlinders (hoe kan het nou ook anders?) en parels gezet met een perlen pin.
Ik vind hem echt prachtig geworden.
Geef maar eerlijk je mening. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Rozige groetjes en een prettig Pasen!
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. fijn je zo creatief te zien ! mooie kaart, geniet nog van de laatste dag,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooie kaart, mooi papier, leuk afgewerkt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is just gorgeous love that iamge,and great detail on this too hugs cheryl xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Lekker roze, echte meidenkaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijk rose kaart.
    Mooi papiet.
    Super gemaakt.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen