My lovely followers

donderdag 14 april 2011

You have the key to my heart





De schets van CardPatterns zei me ook wel wat. Ik kreeg een ideetje en ben er onmiddellijk mee aan de slag gegaan.
Hij is nou eens helemaal geworden zoals ik m in mijn hoofd had. Leuk he als je ideeën vorm krijgen op papier?
En het kleuren met Copic Markers gaat me ook een stuk beter af. Misschien dat ik dit weekend op het Art Event in Zeist nog wat kleurtjes kan scoren.
Zijn er nog medebloggers die gaan?
Misschien tot dan!
Groetjes
** Evi **

Materialen:
Papier ~ Eline's Huis
Stempel ~ Magnolia
Colour Medium ~ Copic Markers
Lint  ~ voorraad
Charms ~ Whiff of Joy
bloemen ~ Action
bloemblaadjes  ~ pons Nellie Snellen

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en mooi ingekleurd! Ook de kleur vind ik super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! Love the little charm you added. Glad you could play along with us on Card Patterns this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautifull done. I love that charm addition. Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen