My lovely followers

donderdag 30 juni 2011

Hier ben ik weer!


Op de site van CLP Challenge blog vond ik een enorm leuke schets waar ik dit kaartje mee maakte.
Papier van Action, alle randen gedistressed. Afbeelding van Magnolia ingekleurd met Copics.
Nog wat hartjes en lintjes (het rode lintje onderaan komt van een geschenk dat ik van ouders uit mijn klas kreeg. Recyclage noemen ze dat haha).
Sorry voor de mislukte foto. Ik wou hem aanpassen, maar mijn computer laat dit op het moment niet toe en vandaag is de laatste dag dat ik mijn kaartje kan inzenden.
De volgende twee maanden zullen jullie waarschijnlijk veel meer van mij horen, want na een vermoeiend schooljaar is het eindelijk vakantie! En daarna ga ik een klas van ongeveer 25 kinderen tegemoet. Ik ga de vakanties goed kunnen gebruiken.

Groetjes
** Evi **

7 opmerkingen:

  1. hoy evi
    wat een liefffie van een kaart,geweldig leuk!
    vast een fijne vakantie-tijd
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card with such a lovely image - one of my faves from magnolia! Cute heart details! Adorable! <3 thank you for playing along in the CLP sketch challenge for June! We'd love to see you enter, next time also! :D

    Hugs, Hege

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk gemaakt ! geniet maar van je vakantie
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje !
    Ik kan me voorstellen dat de vakantie je deugd zal doen en laad je batterijen maar goed op voor volgend jaar dan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je welverdiende vakantie Evi!! Leuke kaart!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en geniet van een deugddoende vakantie en knutsel er maar op los!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje! En geniet maar van je vakantie!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen