My lovely followers

dinsdag 21 juni 2011

Pretty in Pink

Met mooie roze papiertjes op mijn bureau kon ik niet anders dan een kaartje maken.
Het eerste kaartje is daarvan het resultaat.
Ik vind toch dat er iets mis mee is, maar ik kan er echt niet opkomen wat...
Dus besloot ik de dag daarna nog een kaartje te maken met wat andere roze papiertjes.
Jah, ik zit in mijn roze fase zeker :)

En toen kwam dit kaartje... Helemaal NIKS mis mee! Voor mij helemaal perfect (en als jullie zeggen van niet, lekker PUH, ik vind van wel haha!)
En de magnolia past er echt zo vrolijk bij!
Wat een beetje nieuwe materialen niet doen aan een kaartje. Daar worden wij kaartenmaaksters toch allemaal zo vrolijk van :) Het afdrukje heb ik van een ruil met Margo. Bedankt Margo, ik vind haar echt fantastisch! 


Papiertjes van Eline's Huis en Kruidvat, Magnolia afdrukje ingekleurd met Cpoic Markers, een lintje van Action, roosjes van Kruidvat en Boekenfestijn van vorig jaar, Tilda knopjes, eyelets, metalen hangers van Whiff of Joy, blaadjesponsen van Pipoos en ijzeren pareltjes van bij Hilde in de winkel.
Misschien zien jullie het, misschien niet, maar ik heb rond de randjes van de vierkantjes ook nog 'gestikt' (lekker vals) met roze gelpen.

Morgen ben ik er weer met meer weer, euh... met een kaartje bedoel ik!

Groetjes
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt !
    Wat tof dat je het afdrukje al gebruikt hebt ! Ik heb met de jouwe nog niks gemaakt en dat begint toch wel te dringen tegen eind volgende week he :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Evi.
    Mijn complimenten hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh these are just gorgeous hun just love the,colors images,and the layouts are really beautiful hugs cheryl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Niks mis met een roze fase hoor :-) Ik vind de 2e kaart het mooist, maar ik vind het inkleuren dan ook zo leuk om te doen.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad niks mis mee! Ze zijn beiden mooi, elk in hun eigen stijl!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen