My lovely followers

zondag 26 juni 2011

Wishing you the stars


Weer een roze kaartje. Haha, ik kon het niet laten, sorry!
Ik heb een mini magnolia gebruikt van een afdrukje dat ik geruild heb met Margo (je ziet het hé Margo, ik ben heel blij met de afdrukjes!!).
Ik vond haar echt perfect passen zo zittend op dat randje en ik zag mijn grote magnolia (want deze heb ik ook in de gewone versie) het nog niet doen.
Papiertjes weer van Eline's Huis. Waarom heb ik toch zoveel andere papieren al gekocht? Ik lijk alleen deze nog maar te gebruiken. LOL! Gelukkig hebben we nog vele jaren kaartjes maken te gaan, maar geloof me, dan krijg ik al mijn papier nog niet op hoor!
De rand heb ik niet gestikt, maar bewerkt met een witte gelpen.
Ook een doily die gebruikt. Ik vind ze echt fantastisch! En helemaal te gek dat je ze kan gebruiken met designerpapier! En dan nog een taartjesrand van Action, die vond ik er zo mooi bij passen.
Afgewerkt met bloemetjes van Kruidvat, BoekenVoordeel en BoekenFestijn. Blaadjesponsen van Pipoos, bloemen brads van bij Elke, vlinders geponst met mijn Pipoos ponsen (ja hoor ze zijn er weer terug, mijn vlindertjes!) en bewerkingen met Stickles Star Dust.
Nog een fijne luie zondag gewenst!
** Evi **

Stampavie and more: Use butterflies
Just Magnolia: Butterflies

8 opmerkingen:

  1. nou dit is echt een snoepig kaartje,erg lief!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is really beautiful hun just love,the layout,beautiful colors hugs cheryl xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel mooi kaartje en de kleur gaat me nog niet vervelen hoor! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty! Thanks for joining us at JM/HS this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evi wat is die leuk zeg !
    Ik zie het inderdaad dat je erg blij bent met je afdrukjes !
    Ik heb eindelijk ook wat van de ruil gebruikt !
    Maar enkel tekstjes :)
    Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very nice.

    Thanks for joy with Cutie Stampers.

    lg Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje is dat geworden. En zo fijntjes.
    Bedankt dat je meedoet bij de Cutie Stampers.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen