My lovely followers

zondag 3 juli 2011

A dream is a wish your heart makes


Ik vond nog een blok papier terug die ik al lang vergeten was. (hoeveel papier kan je hebben hé?) Maar gisteren nam ik een back-up van al mijn gemaakte kaartjes en vroeg me af waar ik sommige papieren vandaan had en deze kwamen tevoorschijn uit mijn Artemio lijn. Stom, want ik vind het nog steeds een PRACHTIGE lijn!
Papiertjes dus van Artemio. Vlinders met een stans van Marianne Design, tickets van Tim Holtz. Verschillende bloemen uit BoekenVoordeel, Ava en Boekenfestijn.
Parelkettingen van Hilde uit Emblem, kant van BoekenVoordeel en parels gekocht in Pipoos.
Hopelijk vinden jullie er wat aan!
Groetjes
** Evi **

Via de scrapdelight blog (en ook via Sanne haar blog) kwam ik een inspiratie-challenge tegen. Deze dien ik hiervoor dan ook in.
Nog een aantal andere challenges gevonden waar mijn kaart ook aan kan meedoen:


Stampin' for the weekend ~ My favourite things (butterflies!!, flowers, pearls and sewing met dank aan Martina haha)
Paper Sundaes ~ Stitching
Scrapdelight ~ Color Inspiration

8 opmerkingen:

  1. oh love this hun so beautiful love those tickets hugs cheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat heb je heel mooi voor elkaar ! veel succes met je challenges,
    groetjes en nog een fijne vakantie
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wonderful card...
    Thanks for playing with us at Stempelmagie

    LG
    Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, en ja papier dat krijg je nogal bijeen he :) hihi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaartje met veel mooi details, wat ik zo mooi vindt is dat lint met parels.
    Succes met de challenges.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. really pretty gorgeous colours thanks so much for joining us at paper sundaes this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A very lovely card! Thank you for joning us at Stempel Magie! xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It shows you have used your favourite things. What an adorable creation! Thank you so much for joining in the SFTW challenge and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen