My lovely followers

zaterdag 16 juli 2011

Inspiratie?


In de Cards Only vond ik een hele leuke kaart (ja oké dat boekje staat vol leuke kaarten, anders maken ze het niet en anders zou ik het niet kopen natuurlijk hihi), maar toch... deze kaart sprong er een beetje uit en ik wou ze absoluut namaken maar dan natuurlijk op mijn manier!

Papiertjes van Eline's Huis (Old Fashion Nursery Boy) en Cardstock, ook papier uit de Latte Stack.
De rand van het blauwe cardstock gedistressed met Brushed Corduroy (Distress Inkt).
Weer genaaid op mijn kaart, maar deze keer op een andere manier :)
Wat koord rond de kaart gewikkeld, wat rondjes uitgeponst, een knoopje en wat scrappers floss en een jongenskaartje voor een jongen dat je hierboven ziet.
Je kan het gemakkelijk ook voor een meisje maken, maar ik heb al zoveel meisjeskaartjes dus mijn jongenskaarten mochten nog eens aangevuld worden, hoor!
Laat het me zeker weten als je deze kaart ook probeert na te maken op jouw manier. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!!!

Groetjes
** Evi **

8 opmerkingen:

  1. je missie is geslaagd ! een mooie kaart,
    nog een fijne dag
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is juist leuk een blad met voorbeelden, doe je tenminste inspiratie op, je kaart is mooi geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy evi
    erg leuke kaart en uit sommige boekjes staan erg leuke dingen in!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In de Cards Only staan inderdaad zulke mooie kaarten! Deze is ook heel mooi geworden Evi!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evi,

    Mooie (jongens/mannen)kaart !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart en mooie kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen