My lovely followers

donderdag 21 juli 2011

The ribbon card


Het lijkt wel een eeuwigheid geleden eer ik nog eens een kaartje gemaakt en gepost heb.
Mijn voeten staan tegenwoordig niet meer stil. Vakantie zeggen ze dan.. Bellen en afspraken maken en naar die afspraken gaan... Pfft, ik zal blij zijn als we een huisje hebben gevonden hoor :)

Maar goed... dit is dus mijn kaartje. Voor diegenen die bij de volgende challenge 'geen designpapier' nog eens in paniek schieten, is dit misschien een opsteker? Ik heb gewoon geen papier gebruikt (nu ja, buiten mijn cardstock van mijn kaartje dan). Voor de rest allemaal lintjes en wat voorgestanste letters.
Ik ben helemaal enthousiast over dit idee. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Groetjes
** Evi **

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt super Evi !
    Veel succes in jullie zoektocht he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een superleuke kaart met al dat lint!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en heel tof! Eens iets anders en dat is altijd leuk om te zien!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappig idee....
    tja, dat heen en weer lopen en hotsen klinkt me bekend... ik voel ook dat het net rustiger is als we gaan werken, gek he ?
    veel succes met je zoektocht,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja inderdaad, tegewoordig moet je overal maar heen hollen voor vanalles!! Ken het! Heb er hier ook veel last van :) Je kaart is echt prachtig!! Heel leuk! En nog veel succes ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoy evi
    een erg leuke vinding,gewoon tof!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen