My lovely followers

zaterdag 20 augustus 2011

Hartjes?


Dit hartje lag nog op mijn bureau van het hartjesrandje van mijn vorige kaart. Hij stanst namelijk altijd een rand en een centrum uit. Handig hé. Ik kreeg gelijk inspiratie om er iets mee te doen.
Heel veel roze cardstock gebruikt... Rond het hartje wikkelde ik scrapper's floss. Daartussen stak ik ticketjes met een mooie tekst van Tim Holtz. Nog wat papiertjes van Marianne Design, roosjes, besjes van Magnolia, meeldraadjes, pinnen en rhinestones en klaar.
Ik heb gisteren eindelijk al mijn kasten in mijn klasje opgeruimd en gesorteerd (heeft me slechts drie dagen gekost hoor). Volgende week nog mijn klasje aankleden (maar dat zal niet zo lang duren) en dan ben ik klaar om er 1 september weer in te vliegen. Hoe sneller ik kan gaan werken, hoe sneller ik in mijn huisje kan :)
Maar dit weekend staat er niet veel gepland op de agenda, buiten hobby'en!!
Ik ben benieuwd wat jullie al van dit kaartje vinden.
Groetjes
** Evi **

4 opmerkingen: