My lovely followers

vrijdag 23 september 2011

Joyeux Noël


Al meteen gespeeld met de spulletjes van de beurs. Ik vind mijn nieuwe ticketstans van Tim Holtz echt helemaal geweldig. Ook al past die niet volledig in de Cuttlebug (daar had ik niet aan gedacht toen ik hem kocht), ik kan er toch drie achter elkaar plaatsen en twee ticketjes is eigenlijk al meer dan genoeg op een kaartje he?
Ongelooflijk mooie papiertjes van Papermania gebruikt, nog op het laatste moment gevonden op de beurs.
De tekst op de stempel heb ik op de beurs in Holland gekocht en is van Whimsy Stamps. Ze hadden trouwens een hele leuke stand ook op de beurs in Mechelen! 
De stempel van Whiff of Joy, ingekleurd met de Derwents. Op de laarsjes wat Liquid Applique gebruikt, ook gevonden op het allerlaatste moment. Ik kon mijn geluk niet op toen ik dat vond :)
Het haakje komt uit het papierblokje Hot Of The Press. De randjes van het papier gedistresst. Bloemblaadjes gekregen van Margo, maar ik kan ze nu ook zelf maken *jippie*.
Bloemetjes weer van ikhebgeenflauwidee.be., net zoals de knoopjes.
Hopelijk hebben jullie weer genoeg bijgeleerd van juf Evi vandaag haha.
Vandaag nog de laatste dag werken en we hebben weer een weekend om uit te rusten. Het gaat toch snel hoor! Geniet ervan. I know I will :-)

Groetjes
** Evi **

6 opmerkingen:

  1. hoi evi
    wat leuk om te lezen dat je zo kan genieten van je aankopen,misschien een tip voor de stans en door de cuttlebug zelf heb ik die lange stansen om bloemen mee te maken maar daar had je lange platen voor nodig maar nu leg ik ze schuin dus van rechts boven naar links onder en dan lukt het mij wel,misschien gaat dat ook met jou stans?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend je kaart en een fijne dag gewenst

    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, met al die mooie nieuwe spulletjes :) hihi... Veel plezier dit weekend, hier is het ook al weer volgepland!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé Evi om zo te kunnen spelen met die nieuwe spullen! Ik ging gisteren en ik ga proberen dit weekend ook wat te spelen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk gemaakt ! ik moet nog aan m'n nieuwe spullen beginnen... hopelijk lukt het me straks nog wel !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Evi,
    bedankt dat je meedoet met mijn candy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen