My lovely followers

zaterdag 24 september 2011

Magic Christmas Times


Ik kwam donderdag thuis van mijn werk en zat al de hele dag met dit kaartje in mijn hoofd.
Oké niet echt DIT kaartje, maar wel zowat de lay-out. Ik ben er dan ook meteen aan begonnen. Muziekje op en rustig een kaartje maken. Zalig na het lawaai van 25 kindjes in de klas, 26 kindjes in de Franse les en 15 kindjes in de studie...
Zeer veel gebruik gemaakt van mijn Cuttlebug voor de doily en het randje met de stans die ik gewonnen had maar tot hier toe nog nooit gebruikt.
De boompjes vond ik er echt perfect bij passen en komen uit het papierblokje Hot Of The Press.
De twine rond het kaartje gewikkeld en er met aparte stukjes een knoopje in gelegd. Aan één van de knoopjes een charm gehangen die ik met de Scrapdelight Challenge gewonnen had.
Nog een knoopje, natuurlijk de randjes gedistresst en hopla, de kaart die al heel de dag in mijn gedachten was op papier gezet.
Vandaag staat er een romantisch dagje op het menu met mijn schatje, ik kijk er naar uit!


Groetjes
** Evi **

3 opmerkingen:

  1. hele leuke kaart ! tja, als het in je hoofd zit, gaat het des te sneller vooruit he ?
    nog een fijne romantische dag !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    een erg leuke en mooie kaart vooral de boompjes met dat binnenste vind ik super en geniet heerlijk samen van je dagje met je lief!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Evi en hopelijk heb je een leuke romantische dag gehad !
    Jouw envelopje is bijna klaar en zal waarschijnlijk dinsdag op de post gaan, gestempeld heb ik al maar ik wou er nog graag een kaartje bij doen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen