My lovely followers

zondag 11 september 2011

Warm wishes


Gisteren kreeg ik een gratis papierblokje bij een magazine. En het verbaasde mij eigenlijk hoe mooi het papier niet was! Daar moest een kaartje mee gemaakt worden!
Een heel leuk afdrukje dat ik van Margo heb gekregen.
Wat bloemetjes (ja ik kan niet zonder hoor), bolletjeslint en het sentimentje kwam ook van het papierblokje.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwents (van mijn kleurmarathon).
Nog wat pareltjes hier en daar met mijn Perlen Pen en klaar.
Ik ben er tevreden mee :) en mijn voorraaddoos voor Kerst ook. 
Nog een fijne zondag! Morgen terug werkendag, dus vandaag nog eventjes genieten van de rust :)

Groetjes
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. hoi evi, wat een schatje ! mooie gmaakt en dat mat gratis papier, het kan niet op !
    grtjs, en nog een fijne dag
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart heb je ermee gemaakt :) Heb het magazine ook vastgehad :) hihi

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Evi,

    Wat een beeldig kaartje.
    vooral dat hulst als strikjes in het haar van Tilda doet zo leuk aan.
    Mooi kerst kaart.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldig kaartje en dan nog met gratis papier! Tof gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen