My lovely followers

zondag 30 oktober 2011

Ho ho ho


Hier ben ik weer met een 'vers-van-de-pers' kaart.
Zien jullie die mooie papiertjes? Ze komen uit een aantal blokjes uit de Action. Ze zijn echt helemaal geweldig! Wie heeft er nou designpapier nodig? :) Natuuuurlijk heb ik alle randjes gedistresst.
De cute stamp komt van Whimsy Stamps. Toen ik hem zag, verdween die zomaar in mijn winkelmandje.
De 'postzegels' zijn er ook van. Uitgestanst met een bijbehorende die van Whimsy Stamps. (Ben precies wel erg veel reclame aan het maken zo. Nou ja, het zijn dan ook zo'n leuke spulletjes!)
De kaart nog verder afgewerkt met een splitpen en letterstickers van ???. Tegenwoordig koop ik elke beurs wel een aantal letterstickers. Die moeten gebruikt worden toch?
Bovenaan de kaart een stukje twine geknoopt en er een Kerstachtig lintje bijgestopt dat eens ooit op een pakje hing.
De stempel weer ingekleurd met mijn Derwents en liquid appliqué gebruikt voor het nepbont.

Hieronder nog even alle materialen op een rijtje:

Stempels: Whimsy Stamps
Kleurmedium ~ Derwents
Papier ~ Action
Extra ~ twine, letterstickers, lint, splitpen en Liquid Appliqué.
Distresstool ~ Tim Holtz

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes
** Evi **

5 opmerkingen:

  1. Echt geweldig he die papiertjes van de action, en ze glitteren ook zo mooi he :) hihi.. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze leuke kerstman!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    een echte leuke en warme kaart en wat je zegt het papier hoeft niet altijd duur te zijn om er iets moois van te maken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een een prachtige kaart zeg, mooie kleuren!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en leuk kaartje mét héél leuk papier!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh this is one super card hun just love that santa he is so jolly love it hugs cherylxx

    BeantwoordenVerwijderen