My lovely followers

maandag 28 november 2011

Stoerdere kerstkaart


Hallo iedereen. Weer een volger bij, welkom! Het compenseert een beetje mijn "verlater" haha. Hopelijk vinden jullie hier genoeg inspiratie.

Niet lang gezeten op de hobbybeurs. Ik vond het wel een beetje jammer. Mijn mama maakt quilts en daar was maar één standje van te bezichtigen. Te begrijpen dat ze het snel beu was...
Het heeft me toch niet tegengehouden om de geweldige klokstans van Tim Holtz te kopen. Ik heb nog andere spulletjes gekocht, maar die zullen jullie hier één van de dagen wel voorbij zien kopen.
Blijkbaar moet ik heel raar gekeken hebben toen ik zag hoe dik de stans was (à la: Hoe past dit ooit door mijn Cuttlebug???) want de meneer van het standje kwam mij nog eerder toesnellen dan ik dat gedacht had. Maar zoals je kan zien, het is gelukt! Victorie!
Dit kaartje kwam zomaar in me op toen ik thuis kwam van het werk. Soms komt de inspiratie je zomaar tegemoet... en dat was vandaag zo.
Papiertjes van Eline's Huis (Merry Little Christmas) die nog op mijn bureau lagen te lonken. Niet moeilijk, mijn bureau ligt vol tegenwoordig!
De klokstans van Tim Holtz gebruikt met papiertjes uit het Songbook van Eline's Huis.
Het afdrukje van Whimsy Stamps, al eerder ingekleurd met Derwents, dus dat was lekker gemakkelijk.
Ook nog randjes geschuurd, een lintje erachter en postzegels van Whimsy Stamps uitgestanst met bijbehorende stans.
En op de foto zie je het niet goed, maar er prijkt ook nog een 'zegeltje' (of hoe noem je zoiets) in de linkeronderhoek.

Ik ga nog eens lekker hiphoppen vanavond. Het zal deugd doen na ziek te zijn vorige week. Hopelijk beleven jullie ook nog een fijne avond!

Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk kerstkaartje Evi :) Echt heel mooi met die klok!! Ik vind de stanzen ook heel dik en heb er dan ook nog nooit eentje durven kopen, omdat ik dacht dat die niet door de cuttlebug konden :) Zo leer ik ook weer eens was bij ! hihi... Veel plezier met het hiphoppen!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dansavond en wat is die stans prachtig !
    Ik heb mijn mannetje kunnen overhalen om naar Gulpen te rijden en we zijn naar Harlequino geweest, heb ook 2 stansen van Tim Holtz gekocht en wat stempels maar alles moet in een pakje voor onder de boom, jammer he, ik moet nog effe wachten :(
    Erg leuk kaartje trouwens !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan! Ik heb die klokstans ook maar nog niet gebruikt, zonde toch!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is dit geworden!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi evi
    een erg leuke en mooie kaart en fijn om te horen dat je weer wat bent opgeknapt zodat je weer lekker kan freubelen:-))
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen