My lovely followers

woensdag 14 maart 2012

BLOG CANDY!!

** DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN! VOOR NIEUWE BERICHTEN, SCROLL NAAR BENEDEN!**

**THIS MESSAGE STAYS ON TOP! FOR NEW MESSAGES, SCROLL DOWN!!!**


***** UPDATE ***** 
Voor diegenen die een ideetje willen hebben van wat er allemaal in de candy zit, ik heb hiernaast een foto geplaatst!
For the ones who would like an idea of what's up for grabs in the candy, I've placed a picture in my sidebar!


The candy includes:


* ALMOST 50 PAPERS (including Papermania and Eline's Huis)
* 2 PAPER PADS!!
* STAMPS (including Hero Arts and Whiff of Joy)
* DIES (compatible with Cuttlebug and Big Shot)
* NEW AND UNOPENED pearls, bling and flower leaves
....


I've promised it a while ago, but now it's finally here! I'm giving away a mysterious candy!
By moving out into my own home, I've realised that I've got tons of stuff that I don't use...
In stead of neglecting them any further, I hope someone can have a lot of pleasure with it by giving them a second home.
As you can probably read, most of the stuff is second-handed.
Some things have allready opened, but never been used before or used just once or twice. Everything is in perfect shape and ready to be used!
If you're not up for second-hand stuff, I understand this completely! My blogcandy is not compulsary, allthough I would like if you'd join!
I do can say a few items that will be in the candy: stamps, paper and embellies!
Who-ever wins my candy, will have to put a picture on their blogs to show what was in it.

Now... Here are 3 simple rules for participating:

1. Be or become a follower (because you like my blog, not because you are a candy hunter who will leave after winning, that will make me very very sad!)

2. Spread the news... Copy my pic of the mystery box and put it up in your sidebar, linking it back at my blog (I will check!!)

3. Leave a message under this note. I will pick a winner from there (and whom has followed all my rules)

The winner of the candy will be announced on March, 14th. (Then it's my hunny's birthday LOL).

If I reach 100 followers, I will put something brand new and unopened in the mystery box!

So come on... what are you waiting for? Spread the news, participate and good luck to everyone!



Nou, ik heb hem al even geleden beloofd, maar nu is het eindelijk zover!
Ik geef een mysterieuze blog candy weg!
Door te verhuizen heb ik ontdekt dat ik nou toch wel heel veel spulletjes heb die ik niet gebruik.
In plaats van ze verder te verwaarlozen, hoop ik er iemand plezier mee te doen en ze een goede tweede thuis te geven.
Zoals je hierboven kan lezen, zijn de meeste spullen tweedehands. Sommige dingen zijn wel geopend, maar echter nooit gebruikt of slechts één keertje gebruikt. Alles is nog in perfecte staat en gebruiksklaar.
Als je hier niet voor te vinden bent, snap ik dit volledig. De blogcandy heeft ook geen verplichting om mee te doen, hoewel ik het wel fijn zou vinden natuurlijk. Ik kan wel al een tipje van de sluier oplichten en zeggen wat er al zeker in de doos zal zitten: verschillende stempels, papier en embellies.
Diegene die de candy wint, zal maar zelf op zijn/haar blog moeten zetten wat er allemaal in zat :)

Wat moet je nu doen om kans te maken op deze mysterieuze candy:

1. Ben volger of wordt volger als je dit nog niet bent (niet alleen voor de candy, maar omdat je mijn blog echt leuk vindt. Anders maak je me een beetje droevig en dat willen we niet he)
2. Verspreid het woord door deze doos in je zijbar te vermelden met een link naar mijn blog.
3. Laat hieronder een berichtje achter. Uit alle reacties zal ik een winnaar kiezen.

De winnaar van de candy wordt bekend gemaakt op 14 maart 2012, dan is mijn lieverdje jarig :)

Bij 100 volgers doe ik nog iets speciaals, nieuw en ongeopend bij in de doos!

Veel succes iedereen en hopelijk doen jullie allemaal lekker mee!

Groetjes

28 opmerkingen:

  1. Thanks for the chance to win this lovely candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    volger ben ik al langer en vind het altijd hartstikke leuk en gaaf als je weer wat heb gepost,zodat ik kan genieten van al je gefreubel, en wil heel graag mee doen met je candy en gaat het plaatsen op mijn bloggertje:-))
    veel succes en dank je voor het beschikbaarstellen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    dank je voor de leuke verassingscandy en doe heel graag een gokje,maar doe toch altijd je leuke dingen die je maakt volgen want daar gaat het tenslotte om:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi, ik doe graag mee met je candy en zet alles op mijn blog!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Evi,
    Eerst en vooral wens ik je veel plezier in je niewe huis! Ik hoop dat alles ondertussen een plekje heeft gevonden en dat jij er ook al aan gewend bent? Het kost veel tijd en moeite om je knutselspulletjes dan te verhuisen en op te ruimen, maar je komt altijd uit bij dingen die je vergeten was, altijd een fijn gevoel! Ik vind het super dat je ons de kans geeft om enkele van die spulletjes te winnen. En dat ze tweedehands zijn maakt toch helemaal niks uit? Ik wil dan ook graag meedoen met je candy.

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Evi,
    Je mysterieuse candy staat te blinken op mijn blog! Natuurlijk wil ik ook graag een kans wagen! Alvast bedankt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Evi, een supercandy! Volger ben ik al lang. Graag doe ik mee om deze te winnen. Veel succes
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk doe ik graag mee ! Je candy staat al op mijn blogje :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love the surprise in a box
    dont understand the language here
    but i like the card
    thanks for the blog hop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke blog en candy!
    Ben gek op verrassingen!
    Wil graag een kansje wagen.
    Heb hem op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Evi, wat spannend...leuke verrassingsblogcandy. Ik doe graag mee en ben volger van je geworden. Heb je candy duidelijk op mijn blog geplaatst. Thanks voor de kans...

    Wil je ook eens een kijkje op mijn blog nemen?

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Evi,

    Natuurlijk doe ik mee, en niet alleen maar voor de candy, ik heb hier en daar al ideeën van je overgenomen.

    En ik ben eigenlijk ook wek gek op verassingen dus wie weet wat er in zit, ik ben erg benieuwt.

    Wil jij ook even naar mijn blog kijken aub en je mening geven?

    groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij zijn viavia op je blog gekomen en je maakt echt leuke dingen.
    Natuurlijk wagen we een kansje.
    hopen dat we nu wel een x iets winnen.
    Doe je ook mee met onze candy?
    en zou je Charlotte voor haar verjaardag een kaartje willen sturen?
    mocht je dit willen doen, mail dan even naar Zussenknutsel@ziggo.nl voor ons adres.

    Groetjes Charlotte & Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you for your lovely comments on my blog...have become a new follower and am placing piccie of this gorgeous yummy candy on my blog....thank you so much for the chance to win....xxxxxx hugs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai,
    Bedankt voor je complimentje op mijn bad.
    Ik was ook al eerder op jouw blog geweest, en dacht al volger te zijn, maar vond mijn foto niet tussen je volgers.
    Dus nu alsnog maar volger geworden.
    Wil ook meteen meedoen aan je candy, maar krijg het maar niet voor elkaar om je plaatje in de sidebar te plaatsen.
    Heb hem daarom gewoon op mijn blog geplaatst.
    Hoop dat dat ook goed is.

    Hartelijke groet, van Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Evi,

    Het was weer een gepuzzel met het Blogger gebeuren, kon ik weer geen reacties achter laten, of het nu wel lukt gaan we zo zien.
    Candy staat op mijn blog http://scrappingann.blogspot.com, volger ben ik al een poosje. Ik doe dan ook heel erg graag mee met de verloting.
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke candy!
    Ik doe graag mee...
    Op naar de 100 volgers!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. such a sweet candy... I have posted the mystery picture and link on my blog.Thanks for a chance to win.
    Heaney xx

    paperpapier.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey evi,
    ik zet je candy nog wel op mijn blog ! ik waag m'n kans,
    alvast bedankt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Via Grietje kwam ik op jouw blog terecht en ik ben meteen volger geworden. Je maakt leuke kaarten en daar wil ik wel meer van zien in de toekomst!
    Omdat ik ook wel nieuwsgierig ben, ben ik benieuwd wat je candy inhoudt. Dus ik wil graag een kansje wagen! Natuurlijk heb ik hem op mijn blog vermeld!
    Veel succes met al je volgers en ik wens je er nog heelveel bij, want het is echt leuk om reacties van iedereen te lezen!
    groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2e poging! Nu zie ik de foto wel, dus ik denk dat het nu goed is gegaan! Dank je voor je leuke reactie op mijn blog!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi*! I'm your follower and I'd like to take part in your candy! Thanks!
    http://nastitascrap.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat maak jij leuke creaties. Ik ben helemaal dol op het bloggen. Je doet zoveel inspiratie op bij de mede freubelaars en ook leer je telkens weer nieuwe dingen bij. Bedankt voor de kans op deze prachtige candy. Wil hier dolgraag een poging voor wagen. Ben dol op freubelspulletjes.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke candy en ook nog zoveel
    Je hebt ook al best veel volgers (hier droom ik nog van)

    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super leuk... kijk je ook even op mijn blog? ik geef ook een candy weg
    graag doe ik mee met die van jou, ik zet je link op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gossie zeg dit ziet er effies gaaf uit zeg, wie zou dit nu niet willen winnen(gebruikt of niet?). nou ik zou graag een gokje willen wagen hoor, heb al een linkje op mijn blog gezet spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi. I found yours blog today. I saw you love Tilda stamps too. I put picture of yours candy on my blog. You can became my follower if you want. Thank you for chance to win this candy. Have a great day. Lily Anuska

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wie wil nu niet een kansje wagen op zo'n super leuke Candy?
    Super gewoon, dus dat kansje waag ik graag.
    Zal regelmatig op je Blog kijken want je hebt leuke creaties erop staan.
    Ik zou zeggen, ga zo door.....en veel plezier met het voorbereiden van je creaties en met je Blog.
    Lieve groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen