My lovely followers

zondag 25 maart 2012

Boekenlegger


Bij ons op het werk zijn er een aantal collega's fervente boekenlezers.
Nu kwam het er over dat ze ook lezen voor het slapengaan met alle gevolgen vandien natuurlijk...


Ze vallen dan in slaap... de bladwijzer vliegt alle kanten op...
En ze weten niet meer waar ze gebleven zijn.
(Ik kan mezelf nog steeds redden en het boek op tijd wegleggen :-) )


Ik stelde aan een collega voor om een boekenlegger met magneetjes te maken. Dan vliegt zijn boekenlegger toch al niet meer weg als hij in slaap valt haha.
En als hij hem vergeet te verhangen... Nou ja, dan weet hij toch tenminste waar hij de vorige keer gebleven is :)


Omdat het voor een mannelijke collega is, moest ik er natuurlijk iets stoerder van maken. En als het dan ook nog eens een collega is die bijna op pensioen kan, mag het ook niet te kinderachtig worden.
Dus kwam ik uit op deze boekenlegger...






Gewoon al mijn restjes van een vorige kaart opgebruikt! Flink van mij hé!


En ook de achterkant kon niet ontbreken!


Omdat hij altijd in slaap valt tijdens het lezen, vond ik deze zin wel grappig om te gebruiken.


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ik laat jullie weten wat hij er van vindt en of zijn bladwijzer nog eens is gaan 'vliegen' ;)


Thank you! Come again!


Materiaallijst niet vergeten:


Stempel ~ Eline's Huis
Papier ~ My Mind's Eye
Klok ~ Tim Holtz
Ticketjes ~ Tim Holtz, gekregen van Anneke *klik*
Extra ~ Distress, Perlen Pen
Letterstickers ~ Tim Holtz



2 opmerkingen:

  1. oh just love this hun,super design,and love the layout and those tickets,hugs Cherylxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee! Mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen