My lovely followers

dinsdag 27 maart 2012

Butterfly Tilda


Soms ontbreekt me zowat elke zin om een kaartje te maken, maar heb ik toch het gevoel dat ik iets creatiefs wil doen. (Heeft iemand anders daar soms ook last van??)
Gisteren had ik weer zo'n momentje. Ik had namelijk deze zondag bij Hilde in Emblem allemaal witte bloemetjes gekocht en ik wou daar absoluut iets mee doen, net zoals jaja... de washitape waar ik me helemaal aan heb laten verleiden!
En geloof het of niet... maar dit kaartje is in een half uurtje in elkaar gezet!! Het helpt natuurlijk ook als je je prentje al op voorhand ingekleurd klaar hebt liggen he?
Ik vind het de laatste tijd leuker en leuker om niet op voorhand een idee in mijn hoofd te hebben, maar om gewoon zoveel mogelijk al doende te creƫren. Gewoon leggen en gaan!
Er zit enorm veel structuur in (en ik ben nog steeds bang dat de helft van het kaartje uit elkaar zal gaan vallen op een bepaald moment hihi), maar ik ben er helemaal weg van!
En je zou het nooit raden, maar dat praaaachtige papier komt helemaal... uit een vintage blokje van ACTION! Ik ben er gek op!

Genoeg gepraat... hier volgt de materiaallijst:
Papier ~ Vintage Papers - Action
Stempel ~ Magnolia Alert - Butterfly Tilda + doodlestempels
Kleurmedium ~ Derwents
Doily ~ Action
Lint ~ Van Uytsel
Distressinkt ~ Antique Linnen
Washitape ~ Tim Holtz
Poststempels ~ Marianne Design
Bloemen ~ Prima

Oh oh... en ik heb net echt een hele laaaaading bloemetjes aangekregen van Wild Orchid Crafts. Ik heb dringend opslagruimte nodig in mijn IKEA-kast haha!

Nog een fijne dag verder!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk kaartje,
    Wij zijn nu oo kbezig een beetje een bloemetjesvoorraad te maken.
    Maar we hebben nog maar een paar bosjes, tips aar je leuke ( en niet te dure ) bloemen kan krijgen?
    & nog een vraagje, weet je oo kwaar je veel magnolia's (en ook oudere ) kunt kopen?
    Want mischien binnenkot toch nog wat bestellen, maar wil dan het liefst bij een winkel.

    -xx-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    nou je kaart ziet er echt supermooi uit en niet te zien dat je soms het niet weet wat te maken:-))
    zelf heb ik daar ook wel eens last van hoor en sta ik te dralen bij mijn werktafel en komt er niets uit mijn handen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen