My lovely followers

dinsdag 13 maart 2012

Doggie says.. SMILE

Hebben jullie dat nou ook? Dat je zo geen inspiratie hebt, maar er toch maar even bij gaat zitten (jah, wat heb je nou ook anders te doen op een dag hé? :p) en alles maar wat bij elkaar gooit en dan toch enorm tevreden bent met het resultaat? Nou, nee inderdaad, dat heb ik meestal ook niet...
Je kan niet geloven hoe lang ik met deze kaart heb liggen prutsen, maar... ik ben wel enorm tevreden met het resultaat!
Hij is helemaal samengesteld uit restjes papier en de stempel was nou ook gewoon te leuk om niet te gebruiken!
Ik had overlaatst ook nieuwe hekjes gekocht (jah toen ik zei dat ik in januari nog niets gekocht had op hobbygebied, heeft dat ook niet meer lang geduurd voor ik weer iets nieuws in mijn bezit had). We moeten de economie een beetje draaiende houden hé in deze tijden van economische crisis.
Rekeningen en hobbymateriaal genoeg, maar wat voor beide betreft... er kan altijd nog iets bij dat ons geld kost! LOOOOOL

Nog even voor de geïnteresseerden, je weet maar nooit als je even een dag niks te doen hebt en besluit om al het materiaal op internet te gaan opzoeken...

Stempel ~ Doggie Says Ruff Digi van Whimsy Stamps
Sentiment stempel ~ Eentje uit het Sentiment gamma van Whimsy Stamps
Papiertjes  ~ restjes van Eline's Huis (Merry Little Christmas, Songbook)
Lint ~ Van Uytsel en Eline's Huis (Let it snow)
Hekjes ~ Marianne Design
Kroon en hart ~ Tim Holtz
Extra ~ parels en nietjes, randjes van het papier gedistresst met een Tim Holtz distress tool

Verder nog een hele fijne dag gewenst aan allen die een bezoekje brengen.
Groetjes

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje.
    Mooie kleuren en je hebt ook nog
    restjes weg gewerkt.
    Super leuke stempel. De ontvanger word er
    vast heel vrolijk van.
    Ook je comuniekaartje hieronder is een plaatje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is one super card Hun just love the design of this,hugs Cherylxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje en gelukkig kan er altijd nog wat bij op hobbygebied he :)
    Heel leuk dat hartje van Tim Holtz !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een lievertje zeg echt mooi geworden joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje zeg!! Super leuk!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen