My lovely followers

zondag 18 maart 2012

Proficiat!


Ik weet niet meer exact waar het idee vandaan kwam, maar ik zag eens een kaart met allemaal van die leuke blokjes en daarop genaaid. Ik dacht: 'dat moet ik ook eens proberen.' Zo gezegd, zo gedaan en ziehier het resultaat!
Ik heb er wel eventjes aan gezeten om alles met de hand te naaien, maar ik vind het wel een leuk geheel geworden.
De ballonnen zijn ook weer uitgesneden met de Silhouette Cameo. You got to love the machine. Volgens mij kan ie echt alles. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik er voor zorg dat die mijn huis proper houdt :)
De papiertjes zijn uit een reeks van K&Company en de letterstickers zijn uit een collectie van Tim Holtz, die ik op de voorbije beurs wist te bemachtigen.
Aan de onderkant van de ballonnen bevestigde ik een echt lintje. Ik vind het wel leuk staan zo.
Hartelijk bedankt om nog eens een kijkje te nemen op mijn blog. Altijd zeer leuk dat jullie tijd vinden hiervoor!

En voor de mensen die niet graag lezen, hier de materiaallijst:

Papier ~ K&Company
Silhouette ~ ballonnen
Lint ~ Marianne Design
Letterstickers ~ Tim Holtz
Extra ~ naaien, geen distressen :)

Groetjes

8 opmerkingen:

  1. leuk kaartje ! mooie kleurtjes, en dat met de hand naaien, doe ik ook als ik tijd heb, maar dat extra geeft wel een leuk effect op je kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en petje af hoor om zo alles met de hand te naaien!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    dit ziet er gaaf uit maar dat naaiwerk dat is iets wat ik niet kan:-))
    dus zit ik van jou kaart te genieten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He cool als je het vindt hoe die Silhouette Cameo je huis proper houdt, moet je het zeker op je blog zetten, dan kan ik de aankoop makkelijk argumenteren tegenover mijn hubby :)
    Zonder gekheid, wat een leuk kaartje weer zeg ! Ik kan me voorstellen dat het met de hand naaien wel wat tijd in beslag heeft genomen, maar het resultaat is super hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just magnificent. I love the baloons, and the background is outstanding.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke patchwork kaart en pfff wat een werk om dit met de hand te naaien.Petje af daarvoor!! Ik heb laatst ook zo'n kaart met blokjes gemaakt maar doe dit op de naaimachine:) Leuk die ballonnen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha Evi,
    ja 't is al een fijn begin als hij een stofzuiger uitsnijdt he, de rest volgt misschien nog ?
    Ik ontdekte trouwens daarnet een geweldig leuke verrassing in de brievenbus !
    Wat ben ik daar blij mee zeg ! Ik ga er hopelijk snel mee aan de slag, maar eerst de uitnodigingen voor de communie even de deur uit werken :) ben ik nog wel lekker vroeg mee, maar klaar is klaar denk ik dan maar !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit is mooi zeg!! Super gedaan!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen