My lovely followers

zondag 22 april 2012

Restjeskaarten




Soms vind ik het ook eens leuk om kaartjes te maken zonder een stempelafdrukje.
En na het zien van de restjeskaarten bij Sanne *click* kreeg ik meteen inspiratie. Ik had namelijk nog enkele restjes van een heel mooi papierblokje van KaiserCraft (Lullaby Collection) waar ik anders misschien niks mee zou doen. Wel, ik heb ze verwerkt tot deze twee kaartjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Materiaallijst:

Papier ~ KaiserCraft - Lullaby Collection en roze en blauwe en witte cardstock
Ook nog letterstickers en een pons gebruikt om de vierkanten uit te ponsen.

Soms kan het leven toch simpel zijn!

Groetjes 

8 opmerkingen:

  1. hoi evi
    vind het erg knap dat je van restjes zulke mooie kaarten hebt gemaakt,zelf vind ik het heel erg moeilijk om zonder afbeelding te werken:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!! Ik ga de lay-out alvast onthouden :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk gemaakt met al die restjes ! geslaagde missie !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn prachtige kaartjes Evi, leuk om zo je restjes te verwerken!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Het hoeven niet altijd stempels zijn om mooi te zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Evi,

    dat je zo geïnspireerd kan worden door elkaar, he? Dat vind ik nu het leuk aan bloggen. Je kaartjes zijn heel erg leuk geworden. Ik houd van variatie zoals je wel weet en vind het dus heel leuk om niet altijd dezelfde kaartjes te zien!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn erg leuk Evi!! Mooi en simpel :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen