My lovely followers

woensdag 30 mei 2012

Kleurenkaartenoproep: blauw en rood



Een tijdje geleden hielden Liv en ik een knutselnamiddag. Heel gezellig en inspiratie genoeg, want we maakten elk twee kaartjes. Dit is er ééntje van.
Pas nadat de kaart af was, had ik iets van... Haha! Dit zijn echt helemaal 'Holland' kleuren. Dus ja... Liefs voor Holland vanuit België dan maar of zo?
Hoe het ook zij, ik vind het weer een leuke kaart geworden! Ik vind de kaarten met de vakjes echt helemaal fantastisch. Zijn jullie ze al beu? Deze keer zelfs bijna geen restjes gebruikt, maar bijna allemaal nieuw papier. Zo leuk vind ik ze om te maken!
Als je zelf ook eens zo'n kaartje probeert, laat het me dan zeker weten. Dan kom ik zeker eens bij je langs!!

Materiaallijst:

Papier ~ Marianne Design
Vlinderponsen ~ Martha Stewart
Bloemen ~ uit voorraad
Knopen ~ BoekenVoordeel
Kleine stempeltje dat komt piepen ~ Eline's Huis
Extra ~ Parels en nietjes
Als je goed kijkt, zie je ook dat ik een stukje genaaid heb.

Lieve groetjes


En aangezien het vandaag weer kleurenkaartendag is bij Martina, en de kleurtjes rood en blauw zijn, past dit kaartje echt helemaal perfect hiervoor!
Neem ook eens een kijkje bij Martina *klik* om te zien wie er allemaal aan meedoet en welke andere leuke creaties er nog allemaal zijn gemaakt!

25 opmerkingen:

  1. Hee, je hebt het zelfde winter-papier gebruikt als ik! En vakjes, ook daar ben ik gek op. Wat mij betreft dus een super geslaagde kaart.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ze helemaal nog niet beu hoor, superleuke vakjeskaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    erg leuk en goe geslaagd je kaart voor KKT en die verschillende blokjes vind ik echt gaaf!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk is deze kaart met de patchwork vierkantjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje is het geworden hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Evi, ik vind je kaartje super geslaagd, die vakjes kaarten vind ik fantastisch, ik zie ze soms eens opduiken op blogjes en denk steeds, moet ik ook eens doen, staat dus nog op mijn lijstje.
    het papier is ook heel leuk.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart hebt je gemaakt voor het kleurenkaartteam. Leuk met het patchworkidee en de mooie vlinders.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Evi,

    Wat grappig, heb gisteren zelf ook een patchwork kaartje gemaakt, komt één dezer dagen op mijn blog... de kleuren waren niet geschikt voor het kkt...
    Dit heb je echt goed gemaakt hoor, weet nu uit ervaring dat vakjeskaarten super zijn om te maken!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje in de kleuren van vandaag. Mooi dat patchwork effect wat je krijgt door de blokjes.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart voor het kleurenkaartteam, heel leuk met die vlakjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke patchwork kaart! Ik doe het ook heel erg graag!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk kaartje ! heel erg geslaagd ! mooi gedaan, grappig die nietjes, bedankt voor je deelname en tot de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha Evi,

    ja deze is erg leuk!!! En dank je voor liefs aan Holland vanuit België. Lief hoor. En die vakjeskaarten, ja die zijn leuk! Die ene vlinder lijkt wel een beetje zielig....
    Ik heb een heel leuke vakjeskaart klaar liggen, laat ik binnenkort zien. Is eigenlijk alleen blauw, dus voor vandaag niet geschikt.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Evi, weet je dat ik ook dol ben op zulke kaartjes, ik hou zo van vakjes. Vrijdag plaats ik mijn vertolking van de sketch van DCL. Een kaart met 6 vakjes, heerlijk.
    Jouw kaart is erg geslaagd hoor.
    Ik hop nog even verder, erg veel rood en blauw in de sidebars.
    Hollandse groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk al die verschillende stukjes, mooi gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geheel Evi! En de vlinders maken het af!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een speciale maar geslaagde kaart
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart Evi....leuk gedaan met dei verschillende vierkantjes en de vlinders maken het "hollandse"kaartje helemaal af....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke vakjeskaart! Mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, zeg! Leuk met al die vakjes!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk!
    Liefs uit Holland voor België ;)

    BeantwoordenVerwijderen