My lovely followers

donderdag 24 mei 2012

Verjaardag met een strikje


Hoi iedereen en in het bijzonder alle lieve volgers! Wauw zeg, al 101 volgers! Ongelooflijk dat zoveel mensen geïnteresseerd zijn in mijn kaartjes en een reactie achterlaten (of stille volgers zijn :)) Het is al fijn om gewoon je hobby uit te kunnen oefenen, maar jullie maken het toch net dat beetje specialer hoor!

Vandaag een kaartje waar ik niet 100% tevreden over ben. De kleurtjes liggen me wel en de strik en zo ook, maar ik heb toch het gevoel dat er ergens iets niet klopt... Toen ik de '80' had toegevoegd, leek het wel iets meer 'af', maar toch...
Ach ja, niet alle kaartjes kunnen toppertjes zijn he. Diegene die hem niet mooi vindt, moet hem maar niet kopen haha!

Bedankt dat jullie weer een kijkje namen en tot de volgende!!

Materiaallijst:

Papier ~ Papermania en zwart cardstock
Lint ~ Van Uytsel (rood) en MME (geel keukentouw)
Bloemen ~ Prima
Extra ~ parels en distress


4 opmerkingen:

  1. Niet te streng zijn voor jezelf hoor, ik vind het wel een leukerdje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi,

    ik vind je kaart wel erg leuk. Als je vraagt wat mist er of zo, dan zou ik zeggen dat de 80 groter had gemoeten en misschien een andere kleur dan wit.
    Verder niks mis mee....

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    vind je kaart met die prachtige strik erg mooi,maar misschien een tip een mooie vlinder in het middenvak?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem er al mooi uit zien hoor.. heb je misschien geen grote cijfers 80? dan lijkt het gele vlak misschien niet zo leeg.. maar ik vind hem toch al top! liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen