My lovely followers

vrijdag 20 juli 2012

Love love love



Vandaag weer een kaartje op bestelling. Lekker in het roze. Mijn mama is al 25 jaar getrouwd en zij houdt ook nog steeds heel hard van roze, dus ik ben zeker dat deze wel bij iemand anders ook in de smaak zal vallen :)

Een beetje eenvoudig, maar door het leuke papier vind ik hem toch zeer geslaagd.

Ja, ik weet het... weer een vierkantjeskaart. Ik wou eigenlijk iets totaal anders doen, maar besefte dat mijn nieuw gekochte pons exact even groot is als mijn pons die ik al had, dus daar schoot ik ook niet veel mee op! *grom*.
Omdat ik alle vierkantjes al had (en de liftchallenge waar ik wou meedoen kleinere vierkantjes nodig had), besloot ik om dit er van te maken.
Hij heeft toch ongeveer 2 dagen op mijn bureau gelegen omdat ik niet goed wist wat ik er verder mee moest, maar dan staat Tim Holtz meestal wel voor je klaar :)


De materiaallijst:

Papier ~ 'Love Me' [My Mind's Eye]
Hartjes en kroon ~ Tim Holtz
Bloem ~ prima gestempeld met een tekststempel
Extra ~ splitpen en fonkelende letterstickers

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes

1 opmerking:

  1. hoi evi
    van harte gefeliciteerd met je ouders en deze kaart ziet eruit of alle liefde van de wereld van je kaart afspringt,heel erg mooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen