My lovely followers

dinsdag 17 juli 2012

Tim Holtz meets washi tape



Ik ben helemaal fan van WASHI-tape! (dat wisten we al).
Ik ben helemaal fan van TIM HOLTZ (dat wisten we al).
Als je beide combineert, krijg je dit als eindresultaat en van het eindresultaat... ja, je raadt het al... daar ben ik ook grote fan van!
Het is nog leuker geworden als wat ik in mijn hoofd had! (Dubbele jeej!)

De materiaallijst:

Papier ~ geen! Volledige achtergrond bestaat uit Washi tape (probeer dat maar eens mooi te krijgen met papier!)
Postzegel en sentiment gekocht in BoekenVoordeel
Bloemen ~ Prima's zelf gestempeld met een woordenstempel
Pins ~ Pipoos
Extra ~ parels

Zo, dat was het weer voor vandaag. Binnenkort ben ik er weer met meer weer... euhm, kaartjes!
Zoveel ideeën... De vakantie is te kort om dat allemaal uitgevoerd te krijgen haha!

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. hoi evi
    van dat tape heb ik wel gehoord naar nooit zelf gehad maar het geeft een verbluffend mooi resultaat, en erg mooi van kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en zo origineel!!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lichtjes washi tape verslaafd ? of zie ik dat verkeerd ? hahahaha... en zo hebben ieder van ons af en toe een virusje te pakken !
    een hele mooie kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, wat is dit een geweldig mooie kaart!!! Wat mooi gedaan zeg!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw dat is inderdaad supercool zeg !
    Ben benieuwd naar meer Washi-tape-projectjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen