My lovely followers

vrijdag 30 november 2012

CANDY!!

OPGELET!! Dit bericht blijft bovenaan staan tot 30 november 2012. Voor nieuwe creaties, scroll naar onderen!




Om mijn trouwe volgers te bedanken, geef ik een candy weg...
Het boekje 'Tea Time' van Marianne Perlot.
Het staat vol met creaties die je uit vilt kan maken (voornamelijk hele lekkere cupcakes die je geen calorie kosten :)) en een aantal papiercreaties. Echt iets voor de creatievelingen onder ons!

Wat moet je nu doen om dit boekje te winnen? Heel simpel, NIETS!
Buiten volger zijn (ik zit op dit moment op 108 volgers, de nieuwe volgers dingen helaas niet mee naar het boekje) en een reactie achterlaten op dit bericht.
Zet de candy dus niet op je eigen blog. Het mag natuurlijk wel als je mensen naar hier wil leiden voor mijn creaties, maar niet om de candy te winnen :)

De candy blijft open tot 30 november.
Op 1 december trek ik een winnaar.

Gemakkelijk toch?

Lieve groetjes

6 opmerkingen:

  1. Ha Evi,
    dat is superaardig van je! Soms klinkt het niet aardig om alleen je volgers de kans te geven, maar ook ik doe dat. De volgers die je nu hebt zijn geen volger geworden om de candy. En dat is een bedankje waard! Ik doe dus graag mee!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Evi, mag ik met je meedoen?
    GerJanne doet het ook op jouw manier.
    Als je mij je adres mailt, stuur ik jou een kaartje.
    Mijn mailadres staat bij mijn profiel.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij! Leuk idee om je volgers ee n kansje te laten wagen. Ik doe graag mee.
    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evi dit vind ik nou een hele leuke candy. Echt alleen maar voor je volgers en niet om volgers te krijgen. Superrr. Wij willen wel een kansje wagen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me graag bij mijn voorgangers aan. Wat een leuk en origineel idee. En ook ik doe graag mee.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi!
    Wat leuk dat je dit speciaal voor je volgers doet.
    Ik doe graag mee!
    Groetjes, Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen