My lovely followers

vrijdag 5 oktober 2012

Gelift!


Eigenlijk komt bij deze kaart alle eer toe aan Judith *klik*. Toen ik haar superleuke kaart in megaleuke knalkleurtjes zag, vond ik hem zo geweldig dat ik gevraagd heb of ik hem mocht liften. Ik was zo enthousiast dat ik eigenlijk niet op het antwoord gewacht heb (stoute ik).
Ik wist ook meteen dat mijn papiertjes van My Minds Eye hier perfect voor zouden zijn.
Supergrote bloemen ook nog gebruikt die ik jaaaaaren geleden op één van mijn eerste hobbybeurzen heb gekocht (toen was ik nog voornamelijk aan het scrappen) en die nu op korte tijd al verschillende keren van pas zijn gekomen.
En uiteraard mijn Washi tape nog eens van stal gehaald. Ik blijf maar uitbreiden in mijn collectie... Straks ben ik bedolven onder de washi tape haha!

Materiaal:

Papier ~ My Minds Eye
Bloemen ~ ?
Vlaggetjes/Banners/whatever ~ Die-Namics
Extra ~ roze twine, knoopje en vlinderponsen.

Ik moet zeggen... foto's trekken van kaartjes om half twaalf 's avonds valt beter mee dan ik had gedacht, hoewel de kleurtjes in het echt toch wel ietsje leuker zijn :)

Tot de volgende keer!!

Lieve groetjes


4 opmerkingen:

  1. hoi evi
    je bent niet stout hoor!!hi,hi het is toch leuk als je ideetjes ziet op het blog en je kaart ziet er superleuk uit!
    fijn weekend en groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en liften doen we allemaal, als het niet mag moet je hem niet op internet zetten toch?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach, liften doen we toch allemaal, niet ? je vermeldt toch haar naam ? ik ga er van uit, dat een blog dient om van elkaar 'af te kijken' anders moet je het niet op internet zetten, niet ?
    een hele leuke kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is het leuke van bloggen dat je inspiratie opdoet bij andere. Gaaf kaartje, mooi de tapejes gecombineerd met papier.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen