My lovely followers

woensdag 14 november 2012

Fotoshoot (speciaal voor GerJanne)



Een tijdje geleden vertelde ik dat ik een fotoshoot ging doen.


GerJanne vroeg me heel lief of ik toch iets wou laten zien als de foto's klaar waren.


 En hier zijn dan enkele sfeerbeeldjes.

Ik vond het echt heel leuk om het te doen, maar wel héél vermoeiend hoor!

Ik doe toch mijn eigen zin en ze zullen binnenkort op canvas aan mijn muur te bewonderen zijn haha!

Met dank aan de fotograaf Guy Verbraeken die dat supergoed heeft gedaan!

En wat vinden jullie er van?

Lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, je ziet er super goed uit!! leuke foto's ook :) Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Evi!!
    Wat lief dat je ze laat zien! Ik vind ze erg mooi!! En zeker moet er canvas van komen, he!
    De tweede foto is echt supergaaf!! Een echt fotomodel!!
    Groetjes en nu ben ik natuurlijk ook wel benieuwd wat je vriend ervan zegt. Stiekem toch niet een beetje fier?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw mooie foto's, vooral de derde foto vind ik gaaf en apart!!

    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen