My lovely followers

donderdag 1 november 2012

I like!




Hallo iedereen en wat leuk dat jullie nog eens een kijkje nemen op mijn blog. Bedankt ook voor alle lieve commentaren die jullie altijd achterlaten. Je mag ook kritiek geven he! Daar leer ik uit :)

Over naar de kaart... Een kaart met een 'quirky' lay-out, but I like! Ik kreeg het ideetje toen ik aan het zoeken was naar een bepaalde knutselopdracht voor mijn kindjes. Ze moesten namelijk een vak inkleuren in Kerstthema en daar zullen dan Kerstkaartjes van gemaakt worden. Ik ben benieuwd naar het resultaat, want er zijn een paar mooie dingen uitgekomen!
Toen bleef ik maar de leuke 'houten' kerstboomstansjes van Marianne Design tegenkomen en ik dacht: 'Dat kan ik toch ook zelf met wat washi tape?' En dit is het leuke resultaat!
Nog wat papier van Stampin Up erbij wat mij betreft er echt perfect bijpast.
Afgewerkt met fotohoekjes van MFT (Die-Namics, écht my favourite things hoor!) en een tabje, ook van MFT. Een stukje keukentouw errond en klaar.
Zoals je kan zien, ook de randjes gedistressed en bewerkt met distress inkt 'Crushed Olive'.
Ik ben benieuwd wat jullie zo van het design vinden :)

Voor de mensen die de tekst te lang vonden, hier de materiaallijst:

Papier ~ Stampin Up en craft cardstock
Boom ~ washi tape!
Inkt ~ Distress [Crushed Olive]
Twine ~ Marianne Design (denk ik)
Fotohoekjes en tab ~ My favourite things [Die-namics]
Tekstje ~ Eline's Huis


Ik geniet trouwens nog eventjes na van de fotoshoot.
Het was een lange en vermoeiende dag, maar zo leuk om te doen. Ik waande me eventjes fotomodel!
Het duurt ook nog eventjes om alle foto's te bewerken en verwerken (ongeveer een maand, maar dat heeft verschillende redenen die te saai zijn om hier uit te leggen haha) maar van zodra ik resultaat heb laat ik jullie gegarandeerd iets zien.

Mijn vriend vond het belachelijk dat ik een foto op canvas wou laten uitvergroten om aan de muur te hangen. Wat vinden jullie daar nou van? :)
(Ik doe het lekker toch hoor!)

Lieve groetjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi Evi,
    ik zou zeggen: gewoon doen en dan de mooie foto op canvas voor je vriend onder de kerstboom leggen! Goed idee, toch?
    Je kaart si erg leuk! Ik herkende de boom van MD meteen toen ik het fotootje van de kaart zag! Goed bedacht!
    Oh ja, degene die mijn kaart niet kreeg, kreeg wel een andere hoor en weet er dus niets van...

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kerstboom van Marianne blijft leuk. Volgens mij is hij ontworpen door Eline. Leuk hoe je hem zo hebt uitgewerkt met washitape. Blijft fantastisch spul.

    BeantwoordenVerwijderen