My lovely followers

vrijdag 7 december 2012

Kleurwerkje



Zoals ik eerder al vermeldde, had ik vorig weekend een echt knutselweekendje met verschillende workshops en cursussen.
Eentje was de copic cursus beginners en gevorderden van Annie en Diny. Twee supertoffe mensen en echt enorm veel bijgeleerd.
Ook al gebruik ik niet veel stempelafdrukjes meer, ik was toch altijd benieuwd naar hoe ik sommige dingen beter kon doen in mijn kleurwerk en ik heb echt heel veel bijgeleerd tijdens deze cursus. Ik ben zo blij dat ik 'm gevolgd heb!
En ziehier mijn eerste kleurwerkje na de cursus, afgewerkt op twee verschillende dagen en verschillende uurtjes later onder het motto: "Het is toch maar papier. Als het niet goed is, gooi je het weg, toch?" Maar ik ben eerlijk gezegd wel stiekem trots op het resultaat dat er in het echt nog 10x beter uitziet.
De eerste reactie van de mama was: "Wauw, precies of het licht komt van hier!" En ze wees het licht aan van de juiste kant. Helemaal geweldig, toch? :)

Lieve groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Hoi Evi, dat zou toch zonde zijn als jij geen afdrukjes meer ging inkleuren! Het is zo perfect! Prachtig gedaan! Leuk dat je de workshop/cursus hebt gevolgd! Dat belooft wat....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er hartstikke mooi uit zeg!

    Groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleurwerk ziet er echt prachtig uit! Complimenten. Leuk zijn ze, hè, die digi's van Krista?! Ik zag trouwens dat je volger van mijn blog bent geworden. Wat leuk!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fab colouring on this sweet image Evi!

    BeantwoordenVerwijderen