My lovely followers

woensdag 19 juni 2013

Look at the bright side of life!




Hallo iedereen! Hier ben ik weer!
Ik heb weer flink gespeeld met mijn Silhouette, maar dit was toch een huzarenstukje!
En ook de reden waarom je altijd iets kan doen met je restjes papier. Haha!
Ik kreeg weer eens een briljant idee.
Als ik nu eens allemaal stukjes papier neem, daar een letter uitsnijd en dat dan allemaal naast elkaar op kleef.
Leuk idee... Ik ben er wel heel lang mee bezig geweest.
Ik moest alle stukjes apart in mijn Silhouette leggen. Ze zijn namelijk niet allemaal van dezelfde dikte en elk papiertje heeft zo zijn eigen snijmesstandje. Leuk!
Ik heb me er in ieder geval wel mee geamuseerd, zeker nadat ik had gevonden hoe ik lettertjes aan mekaar kan voegen (zie de happy).
Alles is dus uitgesneden met mijn silhouette (behalve de steentjes, dat kan hij nog net niet hihi).
Niet te geloven he dat ik ooit op het punt stond om mijn silhouette te verkopen...
Wat een nieuw snijmesje allemaal niet losmaakt in een mens :)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!

Lieve groetjes


6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit! Leuk al die kleurtjes,
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al dat werk is niet voor niets geweest. Het kaartje is heel leuk en lekker vrolijk van kleur!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en een gaaf resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top idee!! Lekker vrolijk...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja, goed werkend materiaal, maakt het soms wel iets aangenamer en makkelijker om mee te werken ! een heel erg mooi en leuk idee. heb zelf geen silhouette, dus gewoon draaien door de cuttlebug, niet te veel nadenken over de diktes van papier zo, natuurlijk je 'happy' daar kan ik niet tegenop =)
    nog eventjes en geniet dan maar lekker van de vakantie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LEUK! En wat komt hij me bekend voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen