My lovely followers

maandag 24 juni 2013

New home!




Een collega van is dit weekend verhuisd naar haar nieuwe huisje, héééél dicht bij het werk.
Ze zat vorige week volop in de verhuisdozen en dat bracht mij op het idee om een verhuiskaartje te maken.
Het is eens iets anders...

In het begin vond ik het een beetje leeg, maar hoe meer ik er nu naar kijk, hoe leuker ik de kaart begin te vinden.
De tak heb ik gestempeld met memento. De bloemen en de blaadjes heb ik afgeplakt met plakband. Daarna heb ik de plakbandjes er af getrokken en heb ik ze ingekleurd met mijn stempelstiften. (Ik was er vast van overtuigd dat ik een bruine had, maar dat was niet zo, daarom dat ik de tak gestempeld heb hihi).
Het huisje heb ik (hoe kan het ook anders?) uitgesneden met de Silhouette. Het papier heb ik eens van mijn mama gekregen. Volgens mij kwam het uit de Boekenvoordeel.
De vogeltjes (ja, ook de ini mini one op het dak) heb ik uitgesneden met mijn machine, net als de woorden 'new home'.

Ik ontdekte overlaatst trouwens nog eens iets interessant. Bij je snijmesje zit altijd een stukje om je mesje te kunnen verstellen. Ik was altijd doodsbang dat ik dat kwijt zou spelen, want dan kan je je mesje niet meer verstellen...

Dacht ik...

Toen ik niet nadacht en iets deed met mijn silhouette, besefte ik ineens dat dat vormpje standaard vastzit AAN je machine.
Haha! Of hoe je elke dag nog iets nieuw kan bijleren :)

Bedankt voor het kijken en tot de volgende!

Lieve groetjes!

5 opmerkingen:

  1. het lijkt me een hele ontdekkingsreis, dat toestel... geen handleiding bij ? misschien wel handig die eens te lezen, niet ? hahahhaa, doe ik ook niet hoor, alleen als het allemaal plots niet meer doet wat het moet doen.
    een heel lief en leuk kaartje
    succes met de laatste week,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das nog eens een echt vogelhuisje dat daar in die boom zit! Leuke verhuiskaart.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi evi
    nee zeker geen lege kaart maar juist leuk omdat je ogen naar het bijzondere worden getrokken,vind je kaart extra mooi geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Evi, ik vind dit zeker niet leeg! Echt knap gedaan, het hoeft niet altijd vol te staan om mooi te zijn.
    Groetjes van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk gedaan. er zijn ook challenges waar ze one layer vragen..
    Grutjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen