My lovely followers

woensdag 10 juli 2013

Kampkaart





Neen, ik ben zelf niet op kamp geweest.
En uiteraard heb ik geen kinderen die ik op kamp stuur.
Wat ik wel heb, zijn kindjes die in mijn klas hebben gezeten en waarvan we de ouders goed kennen en die gevraagd hebben om een kaartje te sturen.
Eventjes nadenken...
Kind van 10 jaar, moet niet te lief zijn, maar ook niet te stoer. En het moet uiteraard ook te maken hebben met wat hij aan het doen is.
Aangezien ik zelf nooit in de scouts of de chiro heb gezeten, was dat niet zo'n makkelijke opdracht.
Gelukkig heb ik hulp gekregen van mijn trouwe Silhouette (die ik in het oog moet gaan beginnen houden, want door het vele gebruik plakt mijn plakmat niet meer zo hard en durven er dingen gaan te verschuiven terwijl hij aan het snijden is. Bonken, meppen en wrijven voor ik iets uitsnijd nu hihi).

Zie je die groene achtergrond trouwens?
Neen, geen stempelafdrukje,  maar gemaakt met mijn sketchpen die (als je goed kijkt) glittertjes bevat! (Had ik dus pas door toen ik de foto trol lol)

In de kaart stak ik nog een leuke brief.
Niet te lang, want lezen is volgens mij niet zo je favoriete bezigheid daar zo op kamp :)

Sorry trouwens dat het hier eventjes stil is geweest, maar ik heb niet zo fijn nieuws gekregen ivm mijn gezondheid.
Het is niet (zo heel) erg, maar ik ben toch eventjes "van mijn melk geweest" (zoals ze dat dan in België zeggen).
Maandag krijg ik mijn resultaten terug en hopelijk weet ik dan meer!

Nu over naar het kaartje dan...

En nu over naar de blogronde, want ik zie weer heel veel leuke kaartjes tevoorschijn komen in mijn blogroll!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!




3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige machine die silhouette. Mooi kaartje is het geworden. Sterkte met je gezondheid. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend om te lezen dat het niet zo goed met je gaat. Hopelijk vallen de resultaten maandag me. je kaartje vind ik erg gaaf! Lekker stoer.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Evi,
    dat is even schrikken zeg. Je gezondheid is een groot goed (oud-Hollands uitdrukking, denk ik) Ik hoop dat het meevalt wat je te horen krijgt maandag.
    Je kaart is wel een supermooi kaartje. Volgens mij helemaal goed voor de leeftijd en de activiteit....
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen