My lovely followers

maandag 14 oktober 2013

Een kleintje erbij...























Zoals beloofd gaan we de babytoer op vandaag!

In mijn klas zijn er altijd wel een paar die een broertje of zusje bij krijgen.
Meestal vind ik het jammer dat ik geen kaartje op tijd klaar krijg of dat de inspiratie me wat ontbreekt.
Dit jaar weet ik het al goed op voorhand en heb ik twee kaartjes gemaakt (hoewel ik al weet wat het geslacht zal zijn, maar je weet maar nooit he ;))

Toen ik op het blog van Eline Pellinkhof aan het kijken was, kwam ik dit babykaartje tegen. 
Ik was er meteen verliefd op en besloot het te liften.
Natuurlijk er een beetje mijn eigen draai aan gegeven!
Omdat ik in de ene kleur bezig was, dacht ik: "Laat ik er maar gewoon meteen een tweede variant van maken". Lekker snel en leuk, want de lay-out heb je toch al.

Het 'baby delivery' stempeltje heb ik gestempeld met witte stempelinkt en dan geƫmbosst met witte embossingpoeder. Zo'n mooi en duidelijk resultaat! Bij de blauwe variant heb ik er ook nog eentje geƫmbossed met een zilveren kleurtje.

Hopelijk vinden jullie er wat aan (en de ouders binnenkort ook ;)).

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Dan laat ik eindelijk mijn eerste kerstkaart zien!

Materiaallijst:

"Rompertje" = Uilenpons Stampin Up
Touwtje = My Mind's Eye
Embossingsfolders = ???
Tekststempels en vlekjes = Eline's Huis
Extra = knoopjes en nietjes

Lieve groetjes,



3 opmerkingen:

  1. hoi evi
    nou twee schatten van kaarten en juist goed van je dat je ze op voorraad maakt,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke babykaartjes! Altijd handig, zo'n voorraadje ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en lieve kaartjes. Die uilenpons is zo functioneel, ik gebruik hem eigenlijk te weinig. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen