My lovely followers

zaterdag 12 oktober 2013

Oehoe!


Wat is het lang stil gebleven op mijn blog! Ik schrik er zelf al van dat het geleden is van augustus...

Toch fijn om te zien dat er nog steeds mensen de weg naar mijn blog vinden. Een hartelijk welkom aan Yvonne! (En nog iemand, maar ik kan niet zien wie dat is om één of andere reden).

In ieder geval... Ik leef nog hoor :) Ik heb alleen in de zomer met al dat haken een golfelleboog gecreëerd en dat doet pijn! Lang dezelfde houding aannemen of druk zetten op je hand was ook niet alles!
Ik heb me ook ingeschreven in de hogeschool voor een cursus 'zorgverbreding en remediërend leren'. Als alles goed gaat, heb ik binnen twee jaar een extra diploma erbij. Dat betekent ook wel heel veel extra werk erbij de komende twee jaar, maar tot hier toe vind ik het nog allemaal reuzespannend en zie ik het nog volledig zitten!!

Na bijna twee maanden niet meer 'creatief bezig te zijn geweest', ging ik gisteren bij Inge van In 't Woefke een workshop volgen. Hij was al lang geleden vastgelegd en eigenlijk had ik er ook wel zin in!

En zowaar gebeurde er een wonder! Want ik kreeg terug helemaal zin in het maken van kaartjes en heb er vandaag bijna een hele namiddag voor uitgetrokken!!

Dit kaartje is er ééntje van. Bij het Crazy for CAS challenge blog hadden ze namelijk het thema 'Maak een verjaardagskaart voor een kind.'
Nog nooit echt nodig gehad, maar ik had deze monstertjes in mijn programma van mijn Silhouette staan en ik wou ze altijd al eens gebruiken haha! Deze challenge leende zich daar uitstekend voor.

Allerlei monstertjes uitgesneden en voorzien van oogjes. Nog wat achtergrondpapier, een tekstempeltje, een lijntje en klaar!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende! Volgende keer gaan we de babytoer weer op!

Lieve groetjes


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je inspipratie weer terug hebt. Leuke kaart geworden! Fijn dat je weer meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Evi, en veel succes met je cursus ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,
    wat leuk je weer op je blog te zien. En zo'n golfelleboog, is dat net zoiets als een tennisarm? Dat kan behoorlijk lastig zijn.
    Leuk dat je een opleiding gaat doen. Vast heel interessant.
    Maar ook tijdrovend. Heel veel succes ermee.
    Je kaart is erg leuk! Dit zal zeker aanspreken. Lekker vrolijke kleurtjes en grappige monstertjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oehoe evi leuk dat je er weer bent met zo vrolijke kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is moedig, je nog inschrijven in een cursus ! heb nu al m'n handen vol aan administratie van alle dagen voor de inspectie terug komt, pfffff veel succes gewenst, ik zou het helemaal niet zien zitten voorlopig.
    een leuk en grappig kaartje heb je hier, blij dat je de smaak terug te pakken hebt en hopelijk komen er nog meek leuke creaties terug,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je weer in blogland bent! En hoe.. Wat een leuke kaart!! Heel mooi gedaan..
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf dat onze challenge je weer aan het freubelen heeft gezet nou ja mede dan. Leuk kaartje hoor en bedankt voor je deelname aan crazy for CAS. Succes met je studie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem al wel voorbij zien komen maar nog niet gereageerd. Super die monstertjes helemaal met die wiebeloogjes! Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS

    BeantwoordenVerwijderen