My lovely followers

maandag 18 november 2013

Fijne feestdagen


Met een beetje Pinspiratie kom je een heel eind.
Daar vond ik deze kaart.
Met een beetje aanpassingen maakte ik er een Kerstkaartje van.
Mijn langvergeten zilveren papier eens uit de kast gehaald.
Eindelijk mijn zigzag border een keertje gebruikt.
En mijn nieuwe favoriete stempelset, de Gorgeous Grunge van Stampin' Up. 
Ik ben er helemaal verliefd op! Ik heb hem net, maar ik heb er al zoveel mee gedaan en als ik eventjes vast zit, kijk ik steevast naar deze stempels en weet ik er wel wat mee gedaan!

En voor de mensen die het zich afvragen...
Mijn persoonlijke voorraad kerstkaarten bedraagt nog steeds het geweldige aantal van NUL KOMMA NUL.
Ik had vorige maand een bestelling van 15 Kerstkaarten.
En deze maand eentje van 30.
Dus Kerstkaarten à volonté op mijn blog, maar voor mezelf geen enkele.
Ach, misschien neem ik wel diegene die ik het leukste vind na al deze ideetjes en maak ik hem wel in veelvoud.
Of neem ik nog eens voorgemaakte kerstkaarten. De kerstkaarten beginnen me eigenlijk al een beetje tegen te steken hahaaha.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Jij moet veel kerstkaarten maken! Ben benieuwd of je je eigen kaarten ook nog zelf gaat maken of gewoon koopt ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Evi,
    supermooie kaart!! En anders maak je toch nieuwjaarskaarten voor de verandering?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi
    erg leuke kerstkaart en wat ben ik eigenlijk blij dat jouw persoonlijke voorraad ook nog steeds nul komma nul is, de mijne namelijk ook, ik weet ook nog niet zo goed wat ik uiteindelijk ga doen, ...
    Ach we hebben nog tijd zeker ??? (maar toch ni zo veel ...)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    vind je kaart heel mooi en apart zeker met zo rustige helft en andere kant zo echt voor kerst
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen