My lovely followers

donderdag 12 december 2013

uitdaging!



Diezelfde collega gaf me ook een hele vrolijke kaart.
Aan de binnenkant schreef ze dat ze speciaal deze kaart had genomen. Misschien een ideetje om hem eens een keertje na te maken?

Ik heb toen geantwoord: "Je weet toch wat je voor je verjaardag terugkrijgt?"
Ze moest toen heel hartelijk lachen, maar volgens mij verwachtte ze het nooit dat ik het ook effectief zou doen.
Deze kaart heeft me bloed, zweet en tranen gekost...
Pfft... Pas toen ik de ondergrond getekend had, vond ik 'm er iets of wat leuk uitzien.
In het echt is hij toch écht leuker hoor. De blauwe ondergrond geeft namelijk een glittertje af.
Ach ja... de kaart is héél persoonlijk en dat telt toch ook, niet?

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes



2 opmerkingen:

  1. Dat was zeker een uitdaging! persoonlijke kaarten zijn de mooiste, toch?!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gedaan zeg! Ik zou ook even niet weten hoe het aan te pakken, maar je hebt er een heel goede draai aan gegeven.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen