My lovely followers

zondag 2 februari 2014

Bedankt!



Gisteren eindelijk nog eens tijd GEMAAKT om lekker wat met mijn stempelspulletjes te spelen.
Ik ging vandaag bij Margo knutselen en daar hoort uiteraard een kaartje bij om haar te bedanken voor de uitnodiging.
Geen voorbeelden, geen Pinspiratie, gewoon wat stempels genomen en voila...
De 'kippengaas'stempel is eigenlijk een hele lange, maar daar heb ik wat stukjes met plakband van afgeplakt, zodat het een rommeliger resultaat geeft.
Drie verschillende kleuren memento gebruikt om de stempels te stempelen:
1) Gorgeous Grunge van Stampin' Up
2) Kippengaas van Artemio
3) A word for you van Stampin' Up

Mijn oude favoriet, de vlinderpons van Martha Stewart nog eens bovengehaald en wat bling bling steentjes om het geheel af te maken.

Ik maakte ook nog een hele hoop projectjes, maar die kan ik nu nog niet laten zien, omdat ze voor een babietje zijn dat nog niet geboren is. Maar dat komt wel weer!
Ook maakte ik nog een kaart af die al ongeveer twee maanden op mijn bureau (en in mijn schuif... en in mijn kast... en op mijn printer...) lag te wachten.

Ik verwisselde nog wat spulletjes in mijn hobbykast en ook daar staat weer alles lekker ordelijk. 

Ook ruimde ik mijn mappen in mijn pc eens op en na twee uur werk had ik een opgeruimde pc en een opgeruimd hoofd.

Af en toe heb je dat echt eens nodig na al die drukke dagen tegenwoordig.

Hebben jullie soms ook zo het gevoel dat jullie jezelf voorbijhollen en dat er opeens weer een week voorbij is, zonder dat je het eigenlijk beseft?

Bedankt voor het kijken en tot de volgende maar weer!

5 opmerkingen:

  1. Niet te hard jezelf voorbij lopen, hoor! Das zonde, je moet echt genieten. Een opgeruimd hoofd en een opgeruimde omgeving kunnen daar zeker bij helpen. Mooie kaart trouwens.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een leuke kaart. En dat voorbij hollen ( helaas) zo herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden Evi! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig CAS-kaartje! Ik heb vorige week ook eens mijn pc-tje opgeruimd, wat houdt een mens toch allemaal bij hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat zal wel gezellig geweest zijn bij Margo! EN je kaart is heel gaaf. Knappe CAS kaart.
    En ja dat herken ik zeker. Komende week is ook alweer zo boordevol verplichtingen...
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen