My lovely followers

woensdag 11 juni 2014

Allereerste wiebelkaart!




Eindelijk maakte ik mijn allereerste wiebelkaartje!
Toen een mama van een kindje dat bij mij in de klas zit, vroeg of ik een kaartje wou maken waar op de voorkant 'Matien 1 jaar' op stond was ik direct gewonnen voor het idee. Het stond namelijk al zo lang op mijn verlanglijst.
En de kleuren komen écht mooi tot zijn recht!! Het is net of het kaartje in het echt voor mij staat. Op deze plaats moet ik meer foto's trekken van mijn kaartjes :)
Een cirkel uitgesneden met mijn Silhouette en allerlei lintjes uit de kast gehaald.
Die verwerkte ik op het mooie papier van Eline's Huis.
De tekst mocht uiteraard niet ontbreken.
Nog wat sterretjes erbij en klaar.
Ik kan al niet stoppen met het kaartje te laten wiebelen, laten we hopen dat de kleine Matien het even leuk vindt!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Lieve groetjes!

5 opmerkingen:

  1. hoi evi
    nou je prachtige kaart is niet 100 maar 200% geslaagd erg mooi en leuk model
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf wiebelkaartje! Kleur is prachtig en al die lintjes staan er heel mooi op. Naam en leeftijd maken het extra persoonlijk, leuk is dat.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, wat een leuke kaart.
    Zeker weten dat die in de smaak gaat vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Evi,
    nou, dat gaat vast niet de laatste worden, heb ik zo het idee. Ik vind de kaart echt enig!! EN leuk om te maken is hij ook! Deze gaat vast een heel poos ergens staan.
    Groetjes,
    GerJnne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke kaart is het geworden ! deze zal zeker niet je laatste zijn hoor ! (spreek van ondervinding), ook mensen vinden het een leuke vorm (eens iets anders dan vierkant of rechthoek - daarom hou ik ook zo van rond !)
    succes met de laatste dagen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen