My lovely followers

dinsdag 1 juli 2014

Bedankt


Hallo iedereen! Vandaag begint hier in België "officieel" de grote vakantie, maar wij hebben gisteren een extra vrije dag gekregen.
Het was moeilijk afscheid te nemen van mijn klasje, maar stiekem ben ik al aan het denken aan alles wat ik volgend schooljaar kan doen. Pinterest helpt daar écht niet bij, want dat staat boordevol dingen waardoor je weer uren kwijt bent met het pinnen in plaats van materiaal te maken haha!
Volgend schooljaar is ook alweer mijn laatste jaar dat ik naar de hogeschool ga (hopelijk). Ik ben dit jaar voor alle opleidingsonderdelen GESLAAGD en daar zijn we natuurlijk heel tevreden mee. Het was zwaar en het kostte veel gepuzzel in mijn dagschema (waardoor ik jammer genoeg mijn sporten moest laten), maar ik ben blij dat ik het gedaan heb en ik heb er al heel veel uit geleerd. En dat sporten komt daarna dan wel weer!


Ik nam dit weekend het boekje 'Liefs uit Holland' nog een keertje vast en daar staat een kaartje in die ongeveer dezelfde structuur heeft als deze kaart.
Ik kreeg meteen het idee om er een bedankt kaartje voor een jongen/man van te maken of ach... wie weet voor een stoere chick.

Wat restjes uit mijn restjesmap genomen en voila... na wat gepons en gepuzzel (om in het thema te blijven) ontstond dit uit mijn hand/hoofd.

Bedankt om te kijken en voor jullie leuke reacties altijd maar weer!

Lieve groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten