My lovely followers

zondag 6 juli 2014

You make me happy!


...so happy...

Deze kaart roept bij mij toch ook instant vrolijkheid op!
En het is vandaag zondag, dus dan kan het al bijna niet meer mis gaan!

Vertrokken vanuit de basis met de watercolour stempels.
Daarna wat verschillende materialen bij elkaar gezocht.
Nieuwe stempels van KaiserCraft die stonden te popelen om uitgepakt te worden.
En wat witte bloemetjes.
Wat? Wit? Ja, hoor, wit!
Om ze te matchen met mijn vrolijke kleurtjes kleurde ik ze in met mijn Copics.
Waar die dingen allemaal niet goed voor zijn, toch?
De kleurtjes spatten hier thuis van het kaartje af, hopelijk doet het dat op jouw computerscherm ook een beetje.

Materiaallijst:
Stempels ~ Happy Watercolour - Stampin Up'
                  Captured Moments/Calendar - KaiserCraft
Extra ~ bloemetjes en pareltjes

Bedankt voor het kijken en voor jullie leuke reacties!

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan, Evi. Een super mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het werd een leuk kaartje ! mooi resultaat
    geniet nog van je zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Evi,
    het kan zijn dat je een reactie van me kreeg die niet af was.....maar ik schreef dat ik je kaart heel vrolijk vindt! Heel mooi gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en verfrissend kaartje Evi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een superleuke kaart.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen