My lovely followers

zaterdag 11 oktober 2014

Hoera! Jarig!




En deze keer heb ik het wel over mij.
Ik werd afgelopen donderdag 27 jaar. Pfft.
Ik zie het Sanne nog zo schrijven: ze-ven-en-twintig.
Volgens mijn papa al bijna dertig. Brr. Gelukkig is dat nog drie jaar van mij.
Ik zou zeggen: "Een jaar dichter bij mijn pensioen", maar dankzij onze nieuwe regering ben ik er nu nog twee jaar verder van verwijderd...

Mijn verjaardag werd in ieder geval goed gevierd met een uurtje vroeger naar huis (dankzij een leswissel van mijn lieve collega) en een familiebijeenkomst in een dessertenhuisje. mmmm.

Vanavond gaan we lekker eten.

Maar eerst toch nog al het schoolwerk en het huishouden aan de kant.

Hopelijk beleven jullie ook zo'n fijn weekend.

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. een erg vrolijke kaart en alsnog van harte gefeliciteerd en natuurlijk een hele fijne avond!!en al 27 jaar? wil zo met je ruilen hoor,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!
    En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat klint super, een dessertenhuisje..
    Groetjes en fijne avond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Volgens mij heb je een leuke dag gehad. Je kaartje is erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! 27 tjonge nog lekker jong. Ik ben alweer 37.

    BeantwoordenVerwijderen