My lovely followers

dinsdag 14 april 2015

pinspiratie - II





Welkom op deze mooie dinsdag!

Wie is er allemaal naar een hobbybeurs geweest dit weekend?
Ik ben echt benieuwd naar de sfeerindrukken daar en natuurlijk al het gekochte materiaal!
(Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, ik weet gewoon graag alles. hahaha!)


Vandaag heb ik een kaartje in de aanbieding waar ik hier de inspiratie voor vond.
Ik liet me volledig baseren op de lay-out.
Ik haalde ook nog eens mijn bloemetjes uit de doos (één van de vijf) om ze op dit kaartje te verwerken.
Dat is het mooie als je je hobbykamer helemaal verandert. Opeens ben je alles aan het opruimen en gebruik je terug dingen die je al een tijdje links hebt laten liggen.
Het omgekeerde gebeurt natuurlijk ook. Dat je op zoek gaat naar iets waarvan je zeker weet dat je het hebt, maar dat je het met de beste wil ter wereld niet meer kan terugvinden.
Ach ja... een hobby hebben, het is wat!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer!

Lieve groetjes

3 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi evi
    je kaart ziet er reuze leuk en fris uit met die blokjes dessin en bloemen en hoe je schrijft als je opruimt en het niet meer vind haha daar weet ik alles van!! en zondag ben ik op de stempelbeurs in nijkerk geweest en was reuze leuk en leerzaam
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,
    daar ben je weer ! Wat superleuk !
    Je hebt erg leuke kaarten gemaakt ! (heb hieronder ook even gekeken )
    Ik ben naar de beurs geweest maar heb niet zo veel gekocht, ik vind dat ik maar een keer moet gaan gebruiken wat ik heb ! Ik kan wel een paar honderd kaarten maken met al het materiaal dat ik hier voor handen heb !
    Misschien is een opruimsessie hier ook nog eens aan de orde, daar haal ik zelf ook altijd inspiratie uit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen