My lovely followers

donderdag 16 april 2015

Pinspiratie - III


Als jullie dit bericht lezen, moet ik heel eerlijk bekennen dat ik het niet vandaag getypt heb. 
Lang leve vooruit plannen!
Wat de reden daar van is, lezen jullie nog wel een ander keertje.

Voor vandaag staat er een stoere jongenskaart op het menu.
Dit was de bron van pinspiratie - een schets.
Lang geleden dat ik daar nog eens mee gewerkt heb, maar kijk... Af en toe kan dat ook eens deugd doen!
Na heel lang proberen, wikken en wegen, vijf laden en 1 papierkast te hebben uitgeladen, kwam ik tot deze kleurencombinatie.
En als je dan je ster wil opkleven, merk je dat je dat je de andere kant eigenlijk stiekem nog beter bij je papier vindt passen. Dus dan neem je die kant maar hé!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bedankt voor het kijken, bedankt voor de lieve berichtjes die jullie altijd achterlaten en bedankt voor de volgende keer dat jullie hier weer zijn?

Lieve groetjes

1 opmerking:

  1. Hoi Evi,
    ja dat vooruitplannen is gewoon super makkelijk! EN soms komt dat gewoon even beter uit.
    Je kaart is werkelijk top! Ik moet nog een mannenkaart en wie weet gebruik ik deze als inspiratie.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen