My lovely followers

vrijdag 10 april 2015

Sam



Hoi hoi! Daar ben ik weer!
Hier in België is het Paasvakantie en daar heb ik al zoooo van genoten!
Eventjes tijd om te ontspannen en tijd om alles wat je al zo lang hebt laten liggen eindelijk in orde te krijgen!
Mijn vriend had deze week ook een weekje vakantie, dus hebben we allemaal daguitstapjes gedaan... Een dagje naar Gent, een dagje naar Lier, een dagje naar Antwerpen. 
Ik zorgde ook dat mijn portfolio van de hogeschool weer bijgevuld geraakte en ik sprak af met mijn liefste vriendinnetjes (voor zij die niet in het buitenland zaten). Ik hou me wel bezig!
Ondertussen maakte ik ook tien (ja tien!) kaartjes op twee dagen voor die ene bestelling van een collega. Ik heb dus binnenkort weer heel wat om te tonen.
Terwijl ik bezig was met deze ene bestelling, kreeg ik een berichtje van een andere collega met een bestelling van nog zes kaartjes. Ik weet weer wat doen!

Alleen is bloggen ook zo'n tijdrovende bezigheid. Jammer, maar helaas is het niet anders. Ik zou zo graag bij iedereen langsgaan en een berichtje achterlaten, maar daar heb ik jammer genoeg niet altijd te tijd voor. Ik hoop dat dit een beetje betert eens ik veilig en wel ben afgestudeerd van de hogeschool! Hoewel... mij kennende begin ik dan weer een heel nieuw avontuur waar ik weer ongelooflijk hard invlieg en mijn tijd voor andere zaken beperkt is. Ach ja... wat komt, dat komt en dan zien we dan wel weer!

Voor vandaag heb ik een kaartje op het blogmenu dat ook bij de bestelling hoorde, maar niet bij de tien kaartjes die ik de afgelopen twee dagen maakte (kan je nog volgen?). Ze stond al een tijdje op de wachtlijst en nu maakt ze haar opwachting!

Bedankt om het tot hier vol te houden en hopelijk tot één van de volgende tien kaartjes!

En voor zij die dit weekend naar de Art Specially gaan wens ik heel veel plezier!

Lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Evi.
    En veel succes met al je bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje! Heerlijk dat je zo geniet van de vakantie. Nog veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evi,
    klinkt gezellig die paasvakantie! En dan 10 kaartjes in 2 dagen, dat is nog eens knap.
    Dit kaartje voor Sam is superleuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi evi
    een erg lieve zachte en mooie kaart ben dus reuze benieuwd wat je nog gaat posten en je moet maar denken alles op jou tijd,haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen