My lovely followers

donderdag 20 augustus 2015

Pinspiratie V



Bedankt voor alle mensen die me een reactie hebben gestuurd op mijn kleine (grote) update. Het doet me plezier om te zien dat ik nog steeds niet ben vergeten in blogland.

Dan over tot de orde van de dag...

Mensen die in de zomermaanden verjaren, dat is altijd een lastige voor mij.
Zoooo vaak vergeet ik verjaardagen, omdat ik dan simpelweg niet in mijn agenda kijk.
En verjaardagen van iedereen uit mijn hoofd leren.... Laten we zeggen dat dat niet echt iets voor mij is.
Een collega van me was in juli jarig. Ik zag haar maar pas in augustus, dus deze kaart was helemaal op haar plaats.
Mijn nieuwe mal van Marianne Design eens uitgeprobeerd. Ze past perfect bij mijn snail mail stempeltjes.
En oh ja... kijk... washi tape!
Nog wat afgewerkt met pareltjes en tadaa.
De collega was er blij mee.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer.

Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten